Autyzm Lublin
W naszym Centrum Terapii pracujemy nad zaburzeniem Autyzmu poprzez terapię Metody Krakowskiej. Metoda ta jest zbiorem technik, w której pracuje się z dzieckiem tak, by osiągnąć kolejne etapy wszystkich funkcji poznawczych, w tej samej kolejności jak przy rozwoju zdrowego dziecka. Serdecznie zapraszamy do naszego gabinetu! Chętnie wyjaśnimy na czym polega praca z dziećmi z zaburzeniami autystycznymi. Zależy nam na tym, aby dzieci z Lublina i okolic mogły z łatwością korzystać z terapii autyzmu blisko swojego miejsca zamieszkania.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat terapii autyzmu w Lublinie?
Chcesz umówić dziecko na spotkanie?
A może potrzebujesz wsparcia po otrzymaniu niepomyślnej diagnozy dziecka?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji!
Napisz do nas na biuro@terapia.juniora.pl lub
zadzwoń – tel. 517044545
Autyzm jest to całościowe zaburzenie rozwojowe. Dane statystyczne wskazują, że nawet 1% populacji jest dotkniętych zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Natomiast przy tych zatrważających danych, optymistyczne jest to, że przy aktualnym poziomie wiedzy na temat tego zjawiska już możemy bardzo wcześnie, jeszcze przed ukończeniem pierwszego roku życia nie tylko rozpoznać objawy, ale również zaplanować interwencje, pozwalającą osiągnąć pełny sukces terapeutyczny.
Wczesne symptomy, które dla rodzica powinny być alarmujące i motywujące do podjęcia terapii to:
– brak uśmiechu na widok matki ( do końca 3 miesiąca życia)
– brak reakcji wyciągania ręki do osób bliskich ( do 6 miesiąca życia)
– brak zainteresowania zabawką (do końca 6 miesiąca życia )
– brak gaworzenia ( do końca 9 miesiąca życia)
– brak gestu wskazywania palcem ( do 10 miesiąca życia)
– brak reakcji na imię ( do 10 miesiąca życia)
– brak pierwszych słów ( minimum 2 do 12 miesiąca życia)
Wczesne rozpoznanie nieprawidłowości rozwojowych, pozwala przy intensywnej terapii z terapeutą i rodzicami, naprowadzić dziecko na prawidłową drogę rozwoju. Rozpoczęcie terapii metodą krakowską na tym etapie daje szanse zahamowania niepożądanych skutków i wykształcenie prawidłowych nawyków rozwojowych.

